Sekretäri-juhiabi baaskoolitus (kontoritöö ABC)

Paljud ettevõtted vajavad inimest, kes tagaks büroo töö ladusa toimimise. See on „töötaja nagu orkester” – väga eripalgeliste ülesannete täitmiseks peab ta olema väga mitmekülgsete oskuste ja võimetega. Büroo administraator ei ole lihtsalt sekretär, vaid ta peab lisaks kohvi valmistamisele teadma asjaajamise ja dokumendihalduse aluseid, kommunikatsiooni ja suhtlemise põhitõdesid, organisatsiooni- ja töökultuuri mõjutavaid tegureid jms. Mainekujunduslikust ja turunduslikust aspektist on büroo administraator võtmetegelaseks nii kaastöötajate kui ka klientide ja partnerite seas.

Büroo administraatori koolitus on heaks stardiks bürootöötaja, sekretäri või juhiabi kutsetunnistuse saamiseks.

Koolitus on suunatud: alustavad ja tegutsevad ettevõtjad, ettevõtlus-huvilised, sekretärid, bürootöötajad, juhiabid ning kõik huvilised, kel on huvi töötada büroos.

Koolitusel käsitlevate teemadega tutvu siin.

Koolituse lõpuks õppija:

  • koostab ja vormistab dokumente, korraldab dokumentide elukäiku ja haldust;
  • tunneb organisatsioonikäitumise aluseid;
  • teab kommunikatsiooni põhiprintsiipe ja meetodeid;
  • planeerib ametikohtumise või ürituse olenevalt eesmärkidest ja vajadustest.

Koolituse kuupäevad: 25.09, 26.09, 27.09, 01.10, 02.10, 03.10, 08.10.2018

Koolituse kellaaeg: 10.00 – 17.00

Kestus: 62 akadeemilist tundi (auditoorne töö 56 akadeemilist tundi)

Asukoht: Tartu, Betooni 9 (Idee Turg koolitusklass)

Koolitajad: Astra Pintson-Käo

Õppetasu: 1023 € (sisaldab koolitust, õppematerjale, kohvipause, tunnistust/tõendit)

*Idee Turg OÜ ei ole käibemaksukohustuslane

Tutvu õppekavaga siin.

Koolitusasutus Idee Turg on kvalifitseeritud Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Registreeru koolitusele: