Esmaklassiline klienditeenindus

Koolituse eesmärk on edastada osalejatele praktilised teadmised, kuidas olla hea ning professionaalne klienditeenindaja. Õppida tundma klienti ja tema vajadusi ning tulla toime konfliktsetes situatsioonides. Selgitame, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas.

Koolitus on suunatud: organistsiooni, ettevõtte  teenindajatele ja alustavale töötajale, kes soovivad oma klienditeeninduse tööd efektiivsemaks ning paremaks muuta.

Koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid:

  • Teenindusala ja teeninduskultuur
  • Klienditeeninduse olemus ja mõiste
  • Klienditeenindaja oskused, isikuomadused ja hoiakud
  • Teenindusprotsessi erinevad etapid
  • Klienditüübid
  • Kliendisuhtlus
  • Klienditeenindaja rolliteadlikkus
  • Klientide tagasiside (ettepankud)
  • Toimetulek rahulolematu kliendiga
  • Lisamüük
  • Teeninduse „kuldlaused“

Koolituse lõpuks õppija:

  • on osaleja teeninduses avatum ja paindlikum;
  • oskab käituda teenindajana professionaalselt ja enesekindlalt;
  • mõistab klientide vaatevinklit;
  • teab, kuidas lahendada teeninduses esinevaid konflikte mõlemaid pooli rahuldaval viisil.

Koolituse kuupäev: 31.05.2018

Koolituse kellaaeg: 10.00 – 17.00

Kestus: 8 akadeemilist tundi

Asukoht: Tartu, Ilmatsalu 3K (Idee Turg OÜ koolitusklass)

Koolitajad: Liina Laanemets, Lea Tõruvere

Õppetasu: 80 € (sisaldab koolitust, õppematerjale, kohvipausi)

*Idee Turg OÜ ei ole käibemaksukohustuslane

Tutvu õppekavaga siin.

Registreeru koolitusele: