Praktilise turunduse alused (turunduse ABC)

Koolituse läbinu on võimeline juhtima organisatsiooni ja toodete/teenuste turundust.

Koolitus on suunatud: alustavad ja tegutsevad mikro- ja väikeettevõtjad, ettevõtlus-huvilised, tegusad inimesed ning kõik huvilised, kel on huvi turunduse vastu.

Koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid:

  • Turunduse olemus, strateegia, taktika, planeerimine
  • Brändi juhtimine
  • Visuaalne turundus
  • Printreklaam, veebibännerid
  • Kujundustööriistad
  • Eneseväljendusoskus (pitching)
  • Digiturundus
  • Toote/teenuse väärtuspakkumine

Koolituse lõpuks õppija:

  • Omab ülevaadet turunduse olemusest ja turunduse planeerimisest.
  • Teab, mis on eduka brändi võtmetegurid ja oskab brändi kujundada.
  • Omab ülevaadet visuaalsest turundusest (printreklaam, veebibännerid) ja erinevatest kujundustööriistadest (nii tasuta kui tasulised).
  • Oskab ennast ja enda ideed edukalt esitleda (pitching/liftikõne).
  • Omab ülevaadet turundustegevuste planeerimise protsessist (turundusstrateegia ja -taktika).
  • Omab ülevaadet digiturundusest (trendid, kanalid, võimalused, reklaamid).
  • Mõistab ja oskab koostada oma toote/teenuse väärtuspakkumist vastavalt sihtrühmale (toote ja teenuse disain).

Koolituse kuupäevad: 02.12, 03.12, 06.12, 09.12

Koolituse kellaaeg: 10.00 – 17.00

Kestus: 44 akadeemilist tundi, millest 32 akadeemilist tundi auditoorset tööd ja 12 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.

Asukoht:  Tartu, Turu 34B (Idee Turg koolitusklass, 3.korrus)

Koolitajad: Andres Vaher, Madli Kõiv

Õppetasu: 648 € (540 € + KM) (sisaldab koolitust, õppematerjale, tunnistus/tõend, kohvipause)

Tutvu õppekavaga siin.

Koolitusasutus Idee Turg on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Registreeru koolitusele: