Praktilise turunduse alused (turunduse ABC) ja kodulehekülje loomine

NB! Lähtuvalt Vabariigi Valitsuse korraldusest 305 peame kontrollima täiendõppeasutustes kehtivat Covid tõendit alates esimesest õppijast. Seetõttu saab osaleda klassiruumis toimuvatel koolitustel ainult Covid tõendi või kiirtesti alusel (enda vaktsineerituse, COVID-19 läbipõdemise või negatiivse koroonatesti tulemuse tõendamine). Koolituskeskuses on võimalik teha kiirtest TASUTA! Kui koolitus algab varem ning Covid tõend hakkab kehtima alles koolituse jooksul ning ei soovi kiirtesti teha, on võimalik alustada koolitust veebikeskkonnas reaalajas ja hiljem liituda klassikoolitusega. Kui kehtivat Covid tõendit ei ole ja kiirtesti teha ei soovi ning soov osaleda koolitusel, on võimalik osaleda kõikidel koolitustel veebikeskkonnas reaalajas.

Koolituse läbinu on võimeline juhtima organisatsiooni ja toodete/teenuste turundust ning omandanud vajalikud baasteadmised ning oskused loomaks lihtsamat kodulehekülge WordPressis.

Koolitus on suunatud: alustavad ja tegutsevad mikro- ja väikeettevõtjad, ettevõtlus-huvilised, tegusad inimesed ning kõik huvilised, kel on huvi turunduse ja kodulehekülje vastu.

Koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid:

  • Turunduse olemus, strateegia, taktika, planeerimine
  • Brändi juhtimine
  • Visuaalne turundus
  • Printreklaam, veebibännerid
  • Kujundustööriistad
  • Eneseväljendusoskus (pitching)
  • Digiturundus
  • Toote/teenuse väärtuspakkumine
  • Interneti turvalisus ja veebilehe ülesehitus
  • Veebiserverid (pakkujad, hinnad)
  • Domeenid
  • Miks veebilehte vaja on? Erinevad veebilehe tüübid, näited erinevate eesmärkidega veebilehtedest ja funktsioonidest.
  • WordPress ise – võimalused, kuidas toimib?
  • WordPressi installeerimine
  • WordPressi selgitamine, menüüd, sektisoonid, pluginad, jt
  • Kodulehe sisuloome teooria ja praktika
  • Kontaktvormid
  • SEO tutvustamine

Koolituse lõpuks õppija:

  • Loob kodulehekülje WordPressis.
  • Omab ülevaadet turunduse olemusest ja turunduse planeerimisest.
  • Teab, mis on eduka brändi võtmetegurid ja oskab brändi kujundada.
  • Omab ülevaadet visuaalsest turundusest (printreklaam, veebibännerid) ja erinevatest kujundustööriistadest (nii tasuta kui tasulised).
  • Oskab ennast ja enda ideed edukalt esitleda (pitching/liftikõne).
  • Omab ülevaadet turundustegevuste planeerimise protsessist (turundusstrateegia ja -taktika).
  • Omab ülevaadet digiturundusest (trendid, kanalid, võimalused, reklaamid).
  • Mõistab ja oskab koostada oma toote/teenuse väärtuspakkumist vastavalt sihtrühmale (toote ja teenuse disain).

Koolituse kuupäevad: 21.10, 22.10, 27.10, 29.10, 01.11, 02.11, 04.11

Koolituse kellaaeg: 10.00 – 17.00

Kestus: 74 akadeemilist tundi, millest 56 akadeemilist tundi auditoorset tööd ja 18 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.

Asukoht:  Tartu, Turu 34B (3. korrus, Idee Turg koolitusklass) või Google Meet keskkond. Õppija saab otsustada, kas soovib osaleda klassiruumis toimuval koolitusel (ainult Covid tõendi või tasuta kiirtesti alusel) või osaleb koolitusel veebikeskkonnas reaalajas Google Meet keskkonna vahendusel.

Õppetasu: 1200 € (1000 € + KM) (sisaldab koolitust, õppematerjale, tunnistus/tõend, kohvipause)

Koolitajad: Rainer Lanemann, Andres Vaher

Tutvu õppekavaga siin.

Koolitusasutus Idee Turg on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Registreeru koolitusele:

Nt arve saaja ja tasuja (eraisik, ettevõte, Eesti Töötukassa vms).