Praktilise turunduse alused (turunduse ABC) ja kodulehekülje loomine koos e-poega
Koolituse läbinu on võimeline juhtima organisatsiooni ja toodete/teenuste turundust ning omandanud vajalikud baasteadmised ning oskused loomaks lihtsamat kodulehekülge WordPressis ning e-poodi Woocommerce baasil.
Koolitus on suunatud: Alustavad ja tegutsevad ettevõtjad, ettevõtlushuvilised, tegusad ja aktiivsed inimesed, kel on huvi õppida turundus, looma kodulehte ja e-poodi.
Koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid:
- Turunduse olemus, strateegia, taktika, planeerimine
- Brändi juhtimine
- Visuaalne turundus
- Printreklaam, veebibännerid
- Kujundustööriistad
- Eneseväljendusoskus (pitching)
- Digiturundus
- Toote/teenuse väärtuspakkumine
- Interneti turvalisus ja veebilehe ülesehitus
- Veebiserverid (pakkujad, hinnad)
- Domeenid
- Miks veebilehte vaja on? Erinevad veebilehe tüübid, näited erinevate eesmärkidega veebilehtedest ja funktsioonidest.
- WordPress ise – võimalused, kuidas toimib?
- WordPressi installeerimine
- WordPressi selgitamine, menüüd, sektisoonid, pluginad, jt
- Kodulehe sisuloome teooria ja praktika
- Kontaktvormid
- SEO tutvustamine
- e-poe pistikplugin Woocommerce
- pistikprogrammid
- e-poe üles seadmine
- üldandmed (store details), valdkond (industry), toodete tüübid (product types), ettevõtte info (business details)
- Woocoommerce seaded (üldine, tooted, laohaldus, tarne, maksed, kontod ja privaatsus, e-kirjad jne)
- toodete sisestus (sh lihtne toode, varieeruv toode, rühmitatud toode, virtuaalne ja allalaetav toode, väine või partneri toode jne)
- e-poe infolehed
- müügitingimused
- privaatsuspoliitika
- tarne ja maksmisviisid
- maksud
- tellimuste haldamine
- sooduskoodide haldamine
- arveldussüstem ja arvete haldus
- e-poe kujundamisviisid
Koolituse lõpuks õppija:
- Loob kodulehekülje WordPressis.
- Omandab teadmised ja oskused lihtsama e-poe loomiseks Woocommerce baasil.
- Omandab teadmised e-poe tellimuste haldamiseks.
- Valmib lihtsam e-pood.
- Omab ülevaadet turunduse olemusest ja turunduse planeerimisest.
- Teab, mis on eduka brändi võtmetegurid ja oskab brändi kujundada.
- Omab ülevaadet visuaalsest turundusest (printreklaam, veebibännerid) ja erinevatest kujundustööriistadest (nii tasuta kui tasulised).
- Oskab ennast ja enda ideed edukalt esitleda (pitching/liftikõne).
- Omab ülevaadet turundustegevuste planeerimise protsessist (turundusstrateegia ja -taktika).
- Omab ülevaadet digiturundusest (trendid, kanalid, võimalused, reklaamid).
- Mõistab ja oskab koostada oma toote/teenuse väärtuspakkumist vastavalt sihtrühmale (toote ja teenuse disain).
Koolituse kuupäevad: 28.05, 01.06, 02.06, 04.06, 07.06, 08.06, 11.06, 15.06, 18.06
Koolituse kellaaeg: 10:00 – 17:00
Kestus: 102 akadeemilist tundi, millest 72 akadeemilist tundi auditoorset tööd ja 30 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.
Asukoht: Tartu, Turu 34B (Idee Turg koolitusklass, 3. korrus)
Õppetasu: 1542 € (1285 € + KM) (sisaldab koolitust, õppematerjale, tunnistus/tõend, kohvipause)
Koolitajad: Rainer Lanemann, Andres Vaher
Tutvu moodulite õppekavaga: koduleht, e-pood, turunduse ABC.
Koolitusasutus Idee Turg on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Registreeru koolitusele: