Kodulehe loomine ja haldamine WordPressis koos digiturundusplaani koostamisega

Lühitutvustus

Koolituse lõpuks on õppija omandanud vajalikud baasteadmised ning -oskused loomaks ja haldamaks kodulehte WordPressis ja koostanud digiturundusplaani mikro- või väikeettevõttele.

Õppe alustamise tingimused:

Arvuti ja interneti kasutamise baasteadmised ja -oskused. Eesti keele oskus vähemalt B1 tasemel.

Õppevahendid:

Koolitaja poolt jaotatavad õppematerjalid paberkandjal või digitaalsel kujul. Soovi korral tagatakse õppijale koolitusklassis kasutamiseks sülearvuti (soovist teada andmine vähemalt kaks tööpäeva enne koolituse algust e-kirjaga aadressile info@ideeturg.ee). Veebikeskkonnas koolitusel osalemiseks võimaldatakse vajadusel õppijal koolitusperioodiks kasutada tasuta täienduskoolitusasutuse sülearvutit (edastame pakiautomaadi või kulleriga; soovist teada andmine vähemalt viis tööpäeva enne koolituse algust e-kirjaga aadressile info@ideeturg.ee). Lisaks kasutatakse interaktiivseid veebikeskkondi õpitu kinnistamiseks.

Asukoha täpsustus

Tartu, Turu 34B (3. korrus, Idee Turg koolitusklass) või Google Meet keskkond. Õppija saab otsustada, kas soovib osaleda klassiruumis toimuval koolitusel või osaleb koolitusel veebikeskkonnas reaalajas Google Meet keskkonna vahendusel. Soovi korral on võimalik eeltoodud variante kombineerida. Tutvu õppekeskkonna tingimustega põhjalikumalt Idee Turg kodulehel („koolitused“ –˃ „õppekeskkond“).

Kellele on koolitus suunatud?

Alustavad ja vähesel määral tegutsenud ettevõtjad ning ettevõtlushuvilised, kel on huvi digiturunduse vastu ja soov koostada koduleht ning kellel puuduvad nii teadmised kui ka oskused digiturundusplaani koostamise ja WordPressi kohta.

Koolituse lõpuks õppija (õpiväljundid):

Moodul 1: Kodulehe loomine ja haldamine WordPressis

  • kavandab ja loob kodulehe WordPressis.

Moodul 2: Digiturunduse ABC ja digiturundusplaani koostamine

  • koostab digiturundusplaani.

Koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid (õppesisu):

Moodul 1: Kodulehe loomine ja haldamine WordPressis (mooduli kogumaht 44 akadeemilist tundi, millest 32 akadeemilist tundi on auditoorset tööd ja 12 akadeemilist tundi iseseisvat tööd)

  • miks on vaja kodulehte? Erinevad veebisaidi tüübid, näited erinevate eesmärkidega saitidest ja funktsioonidest.
  • majutusteenus (kuidas leida õige teenusepakkuja)
  • veebiserver
  • domeen ja SSL
  • strateegiline koduleht (soovituslikud eeltööd enne kodulehe loomist)
  • sisuloome põhitõed (kuidas ja millist sisu oma kliendile kodulehel edastada)
  • CMS süsteemid üldiselt
  • WordPress (ajalugu, teemad, kujundusmallid, pluginad, lehed, postitused, üldised sätted)
  • WordPress kodulehe ehitustööriistad
  • kodulehe varundamine (varukoopiate vajalikkus ja nende tegemine)
  • kodulehe elemendid ja konteinerid (varasemalt tuntud nimetustega sektsioonid ja veerud)
  • kodulehe päis ja jalus (logo, menüü, CTA nupp, copyright info)
  • välised allikad kodulehel (pildid, videod, illustratsioonid) ja autoriõigused
  • kodulehe ehitamine ja disainimine
  • SEA ja SEO (enda kodulehe esile toomine Google’is)
  • Google’i tööriistad, sh kodulehe sidumine Google Analytics’ga
  • kontaktvormid
  • GDPR ja küpsiste teavitus
  • võimalikud lisapluginad
  • kuidas iseseisvalt edasi toimetada WordPressiga?

Moodul 2: Digiturunduse ABC ja digiturundusplaani koostamine (mooduli kogumaht 40  akadeemilist tundi, millest 24 akadeemilist tundi on auditoorset tööd ja 16 akadeemilist tundi iseseisvat tööd)

  • turunduse olemus, vajadus, planeerimine ja eesmärk
  • turundusmeetmestik – 7P
  • sihtgrupi määratlemine („uus“ ja „olemasolev“ klient)
  • tüüpkliendi määratlus (persoona loomine)
  • turu segmenteerimine ja toote positsioneerimine
  • toote ja teenuse väärtuspakkumine (sh tarbija mõjutamine)
  • bränd – selle vajalikkus ja võimalused
  • traditsioonilise turunduse võrdlus digiturundusega
  • digiturunduse olemus, vajadus, planeerimine, digiturunduse rakendamise põhimõtted ja digiturunduse rakendamine turundustegevustes ja võimalused ettevõtjale
  • digiturunduse monitoorimine ja mõõtmine
  • ülevaade kanalitest Facebook, Instagram, X, TikTok, Youtube jt
  • orgaaniline ja mitteorgaaniline sotsiaalmeedia
  • kujundustööriistad (sh Canva)
  • mõjuliidrid (influencer) turunduses
  • meiliturundus ja selleks kasutatavad tarkvarad (sh Smaily)
  • Google Ad’s – reklaam Google otsingumootoris
  • Google Analytics
  • ChatGPT rakendamine turunduses ja prompt’id
  • kampaaniate loomine digiturunduskanalites
  • digiturundusplaan ja selle olemus ja vajadus
  • SEO – kodulehe optimeerimine + cheklist
  • sisuturundus

Täpsustav info

Juhime tähelepanu, et õppekava „Kodulehe loomine ja haldamine WordPressis koos digiturundusplaani koostamisega” on loodud kahe õppekava (Digiturunduse ABC ja digiturundusplaani koostamine; Kodulehe loomine ja haldamine WordPressis)  põhjal. Kui olete huvitatud ainult ühest moodulist, on võimalik registreeruda konkreetsele koolitusele. Eraldiseisvad õppekavad on välja toodud täienduskoolitusasutuse Idee Turg OÜ kodulehel („koolitused“ -> „õppekavad“). Koolitustele on võimalik registreeruda täienduskoolitusasutuse Idee Turg OÜ kodulehel („koolitused“ -> „koolituskalender“).

Koolitusele registreerimine

Väli täidetakse automaatselt.
Asukoha valik on kohustuslik.
Koolituse alguskuupäeva valik on kohustuslik.
Näiteks arve saaja ja tasuja (eraisik, ettevõte, Eesti Töötukassa vms).
Tingimustega nõustumine on kohustuslik.
Asukoht
Tartu, Turu 34B / Veebikoolitus reaalajas
Kestus

84 akadeemilist tundi, millest 56 akadeemilist tundi on auditoorset tööd ja 28 akadeemilist tundi iseseisvat tööd

Koolituste alguskuupäevad

17.06, 18.07, 11.08, 18.09, 08.10

Toimumisaeg

Kell 10:00 - 17:00

Õppetasu

1334 € (1093.44 € + käibemaks) (Klassikoolitus: sisaldab koolitust, õppematerjale, kohvipause, tunnistust või tõendit. Veebikoolitus: sisaldab koolitust, õppematerjale, tehnilist tuge ja veebikoolituse keskkonna kasutamise juhendit, tunnistust või tõendit.)

Koolituskeskus Idee Turg on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Võta ühendust